The HuntingPA.com Outdoor Community banner
1,641 - 1,649 of 1,649 Posts
Heb een aantal jaren geleden veel zwarte essen laten verwijderen nadat de groene essenvraatkevers ze begonnen te doden. De gebieden waar de stronken zijn vermalen, zijn sindsdien aan het verzakken. Heb in de loop der jaren meer bomen laten verwijderen en heb dit jaar eindelijk drie esdoorns laten verwijderen nadat ze beschadigd waren door de storm van 29 april van dit jaar. Zelfde verhaal. Ik ben bezig met het opvullen van de kale en verzakkende gebieden en me aan het voorbereiden op het egaliseren en zaaien. Gisterenmiddag 10 kubieke meter gezeefde teelaarde laten bezorgen. Vanmorgen begonnen met het rondrijden van de grond met een kruiwagen, aanstampen en harken. Tot de middag gewerkt. Ik ben moe en heb spierpijn. Ik denk dat ik het laat regenen op de opgevulde gebieden en meer grond toevoeg als ze verzakken. Ik ben misschien halverwege de berg. Ik heb een goede dutje nodig. Word te oud voor dit soort dingen.

Had vele zwarte essen verwijderd een paar jaar geleden nadat de Emerald Ash Borers ze begonnen te doden. De gebieden waar de boomstronken we gemalen hebben zijn sindsdien aan het verzakken. Had meer bomen verwijderd in de loop der jaren, en eindelijk had drie esdoorns verwijderd dit jaar nadat ze beschadigd waren door de storm van 29 april dit jaar. Zelfde deal daar. Ik ben bezig met het vullen van de kale en verzakkende gebieden en me klaarmaken voor het egaliseren en zaaien. Had gisterenmiddag 10 kubieke meter gezeefde teelaarde geleverd. Vanmorgen begonnen met het rondrijden van de grond met een kruiwagen, aanstampen en harken. Werkte tot de middag. Ik ben moe en pijnlijk. Ik denk dat ik het laat regenen op de gevulde gebieden en meer grond toevoeg als ze verzakken. Ik ben misschien halverwege de stapel. Ik heb een goede dutje nodig. Word te oud voor dit soort dingen.
Werkte een paar jaar op een kerkhof. Verzonken graven waren gebruikelijk in de lente. De meeste waren recente waar aarde zich rond de kluis had gezet. Een paar waren 100 jaar oude waar de houten kist uit elkaar viel en de leegte zich uiteindelijk zette. Ik noemde ze verkeersdrempels tijdens het maaien van het gras. Had een oude die instortte tijdens de eerste grasmaai van het jaar. Maaier reed over graf en het zakte voordat de achterbanden eroverheen gingen. Moest de graafmachine halen om de maaier eruit te trekken. Zakte ongeveer 8”, netjes en rechthoekig 3’x7’. Gelijk met teelaarde en zaad.
Na de tornado hier een paar jaar geleden maalde de buurman boomstronken van een half dozijn bomen. Had chips verwijderd en teelaarde geleverd. Hij stampte de grond aan maar verhoogde de vulling iets in de veronderstelling dat het zou zakken. Ik denk dat hij heel goed heeft aangestampt want het is nu 4 jaar geleden en er is niets gezakt. Hij is daar niet blij mee. Ik maai zijn gazon vanwege een recente knieoperatie en het is als een mini-achtbaan vol whoop de do's. lol.

De slaapkamer mini-split schoongemaakt. Kleinere unit en veel minder vuil. Na het spoelen nog steeds een emmer vuil water over, vooral van de ventilatorlamellen. Ik vermoed dat de unit in de woonkamer dicht bij de keuken kookdampen heeft aangezogen en dat het vocht en vuil meer aan de ventilator zijn blijven plakken. Laat het drogen en monteer het dan weer. Nog een unit in mijn wapenkamer, wordt een hele klus om de werkbank te verplaatsen of het voldoende schoon te maken.
Image
Image

Het weer was waardeloos. Ik wacht op fatsoenlijk weer om met de .22 op eekhoorns te gaan jagen. En ik ben de afgelopen dagen hondsberoerd geweest.

De tijd doden van het hertenjachtseizoen tot het forel- en kalkoenseizoen.

Wat doet iedereen om er doorheen te komen?

Ik heb ook wat patronen geladen, het grootste deel van mijn jachtkleding gewassen en opgeborgen, wat NET-verkenning gedaan voor dit komende jaar. En sneeuw geruimd.

Het is nog helemaal niet lang geleden en ik krijg al last van heimwee.
Ik ben bezig met het repareren van een oude kruisboog die mijn vader gaat gebruiken, hij heeft nieuwe kabels en snaren nodig en daarna misschien nog een ander probleem.

Verder ben ik gewoon met mijn wapens aan het rommelen.

1,641 - 1,649 of 1,649 Posts
You have insufficient privileges to reply here.