The HuntingPA.com Outdoor Community banner

Ik verveel me. Wat is iedereen aan het doen?

82K views 1.6K replies 114 participants last post by  creatineboy  
#1 ·
Het weer was ruk. Ik wacht op fatsoenlijk weer om met de .22 op wat eekhoorns te gaan jagen. En ik ben de afgelopen dagen hondsberoerd geweest.

De tijd doden van het herten seizoen tot het forel- en kalkoen seizoen.

Wat doet iedereen om er doorheen te komen?

Ik heb ook wat patronen geladen, het grootste deel van mijn jachtkleding gewassen en opgeborgen, wat NET scouting gedaan voor dit komende jaar. En sneeuw geruimd.

Het is nog helemaal niet lang geleden en ik krijg al last van heimwee.

#5 ·
Het is hier zo koud en winderig geweest. We zijn deze maand niet veel in de 30 graden geweest, dus ik ben gewoon van mijn werk gekomen en heb in huis gezeten. Ik probeer redenen te bedenken om naar Bloomsburg te rijden om iets te doen.

#32 ·
Hier is het zo koud en winderig geweest. We zijn deze maand niet veel in de 30 graden geweest, dus ik ben gewoon van mijn werk gekomen en heb in huis gezeten. Ik probeer redenen te bedenken om naar Bloomsburg te rijden om iets te doen
Buck Horn heeft nu Michael's en Ollies.....en een nieuwe Chipotle. Op donderdag brengt Marshall's zijn nieuwe voorraad voor de week uit.

Zoveel te doen, zo weinig tijd......LOL!

#15 ·
lol sorry. Zodra de koude periode voorbij was, waren de eekhoorns in overvloed aanwezig. Er is een eekhoorn die ik zag in het boogseizoen en rond nieuwjaar, die ik hoop te zien. Ik was vallen aan het zetten rond nieuwjaar, dus ik had geen geweer, maar het is een grote voseekhoorn met een zwarte kop en buik en een normale voseekhoornstaart. Ik draag een geweer, ik zie hem niet lol

#21 ·
Had de traagste dag die ik me kan herinneren in lange tijd. Werd wakker met vertigo, de hele dag duizelig. Draaide me in bed van rechts naar links, dat was alles wat nodig was. Kan een dag of twee duren om het af te schudden.
Was het vertigo of bruine fles griep? :drinking:

#22 ·
Jagen op coyotes, bobcats en werken met een jong gezin. Ik heb wel wat verkenning gedaan tijdens de flintlock in ANF voor volgend jaar, maar ik droeg geen geweer toen ik weg was. Een hinde schieten is voor mij op dit moment gewoon werk en tijd.

Ik heb de bobcat nog niet opgegeven, maar ik ben de passie aan het verliezen. Het gebied waar ik op ze jaag in 2F is enorm, en ik jaag waar ik hun sporen heb gezien zonder succes. Ik ga daar maar een paar dagen per jaar voor op pad.

#24 ·
...stapte afgelopen donderdag uit een 19 dagen lange werkreeks. De laatste 7 dagen daarvan waren buiten - een paar behoorlijk koude dagen met een run van 28 uur - allemaal buiten. Dus al mijn geplande vrije dagen voor de hertenjacht werden geschrapt.
Ik ga een nieuw geweer inschieten om mogelijk te gebruiken voor Ag-tags...

#29 ·
nog steeds voor mijn enkels zorgen. De rechter is beter en doet het goed. De linker is nog steeds een pijn die blijft veranderen. Het gaat langzaam beter. Ik zou proberen AG te jagen deze zaterdag, maar heb het geannuleerd vanwege het bijwonen van een herdenkingsdienst voor mijn beste vriend van 52 jaar die afgelopen weekend overleed.
Zijn vrouw vroeg me om te spreken en ik stemde met tegenzin toe, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik er zonder in te storten doorheen moet komen. Ik ken hem sinds ik 13 was.

Sorry voor de demper op de thread, gelieve deze niet te ontsporen.

Ik blijf de lading van mijn predator jachtbatterijen controleren, en heb de kenetrek laarzen besteld waar we het in de andere thread over hadden, dus dat is positief.

#31 ·
Geld uitgeven om me voor te bereiden op het kalkoenseizoen. Ik kocht een Mossberg sa-20 en een paar merken patronen daarvoor en een ander geweer. Ik probeer voorbereid te zijn als mijn volwassen dochter dit jaar meegaat. Ik vraag me af hoeveel chokes en merken munitie de meesten kopen in de poging om het perfecte patroon te krijgen. Ik ga de standaard choke proberen voordat ik gek word.

Ik heb ook kalkoenjachtvideo's bekeken. Ik vind ze leuker dan het nieuws.

#35 ·
Heb al mijn haspels uit elkaar gehaald, ze ingevet en alles weer klaar gemaakt om te vissen. Ben begonnen met het ontdooien van vlees van dit seizoen om jerky te maken en gehakt/worst/gehaktballen te maken. Heb al mijn jachtuitrusting gewassen en opgeborgen. Hout gezaagd, hout gekloofd, hout gestapeld, hout verplaatst, hout weer verplaatst....... zo ongeveer alles wat ik kan doen om te voorkomen dat ik in een post-seizoen depressie terechtkom....... ga waarschijnlijk beginnen met verkennen/klein wild tot het einde van de seizoenen......

O en werk, maar ik werk alleen maar om mijn buitenhobby's te ondersteunen....

#36 ·
We zijn net een week voor Kerstmis naar een nieuw huis verhuisd. Ik ben dit jaar te druk geweest om te vangen. De badkamer in de kelder verbouwd, de kamer die nu de sportschool en de herlaadkamer is opnieuw gedaan, vuilnisverwerking in de keuken, wat loodgietersproblemen opgelost, een aparte stroomkring naar de garage gelegd voor de vriezer en de koelkast, een mannelijke deur en licht in de garage geïnstalleerd (was er eerst niet), een pelletinzetstuk voor de open haard gekocht en een heleboel andere dingen... Ik heb 😴 nodig

#37 ·
Ik heb alle wapens die ik dit seizoen heb gebruikt schoongemaakt en in de kluis gelegd. Een paar weken geleden heb ik 2 euro mounts gekookt. Ik heb wat sneeuw geploegd als het sneeuwt, maar dit jaar niet veel sneeuw, waar ik blij mee ben. Ik doe mijn rondjes door de week om niet met de drukte in het weekend te hoeven dealen. Verder niet veel.

#38 ·
Ik heb alle wapens die ik dit seizoen heb gebruikt schoongemaakt en in de kluis gelegd. Een paar weken geleden heb ik 2 euro-montages gekookt. Heb wat sneeuw geploegd als het sneeuwt, maar niet veel sneeuw dit jaar, waar ik blij om ben. Doe mijn rondjes door de week om niet met de drukte in het weekend te hoeven dealen. Verder niet veel.
Dat is het enige waar ik mee bezig ben geweest. We hebben tot nu toe 55" sneeuw gehad.

Save
You have insufficient privileges to reply here.