The HuntingPA.com Outdoor Community banner

Op zoek naar grondeigenaren

267 views 4 replies 4 participants last post by  elk yinzer  
#1 ·
Groeten HPA-vrienden,

Ik ben op zoek naar grondeigenaren in Central PA die open zouden staan om wat wilde zaden op hun eigendom te verzamelen. We zijn op zoek naar weiden, wetlands, vijvers en beekoevers met een goede inheemse plantendiversiteit.

De zaden komen terecht in lokale natuurbeschermingsbeplantingen en de genetica van uw eigendom zal in heel PA worden voortgezet. We verzamelen met de hand, treden licht en oogsten niet te veel.

Het zou geweldig zijn om enkele HPA-mensen in de mix te hebben.

Bedankt,
Joe

#4 ·
Als NWPA (Spartansburg gebied) niet te ver weg is, heb ik ongeveer anderhalve mijl aan beek die door mijn tuin en eigendom loopt.
U bent meer dan welkom om te komen kijken. We hebben net onze eerste regen in een maand gehad en de kreek stroomt nog steeds niet. Je zou er waarschijnlijk nu helemaal doorheen kunnen lopen zonder laarzen.

#5 ·
Als NWPA (omgeving van Spartansburg) niet te ver weg is, heb ik ongeveer anderhalve mijl aan beek die door mijn tuin en eigendom loopt.
Meer dan welkom om te komen kijken. We hebben net onze eerste regen in een maand gehad en de kreek stroomt nog steeds niet. Zou er waarschijnlijk helemaal doorheen kunnen lopen zonder laarzen.
Ik waardeer het, maar het is momenteel een beetje ver voor mij, niet dat ik een ritje niet erg vind, maar dit jaar houd ik het vrij lokaal, binnen een uur (ik ben in de buurt van State College).
Ik begin net met de propagatiekant van de dingen en focus me op een handvol belangrijke soorten, maar ik hoop de komende jaren op te schalen.